Imperial Hero България
Имперски Герой 1.0 => Общи приказки => Игри => Темата е започната от: Sheremetev в Юни 10, 2010, 06:32:58 pm
-
Кои са ви любимите игри? Какво търсите, какви съвети или проблеми желаете да споделите- долу-горе около това мисля да се върти темата.
-
Аз лично последно изиграх старите фалаут-и и резидент ивъл-и. Новите игри нещо не могат да ме зарибят така. Иначе си цъкам ИХ и чакам да видя какво ще ми предложат от близард... :)
-
Тази, която може да е позната на повече участници от форума- C&C Generals: Zero Hour.
Приятна стратегия, претендираща да отразява действителността. И много добра основа, върху която има немалко модове (любителски безплатни разработки, които добавят съвсем нови неща към играта). Ето и едно от нещата, които нареждам сред най-успешните претворявания (както осъвременяване, така и възможности за игра с приятели в мрежа):
http://www.moddb.com/mods/the-end-of-days
Това между другото е и дело на наш сънародник, та може би не съм абсолютно безпристрастен в оценката си. Но все пак смятам резултатите за страхотни.
-
1 Baldur's Gate II: Shadows of Amn + exp.Baldur's Gate II: Throne of Bhaal /любимата ми/
2 Fallout1, 2, 3 /1 и 2 са си класика, 3та част - много добра/
3 Oblivion /Цъкал съм Много докато създам ултимативния герой/
-
1. Medieval Total War
2. Freelancer
3. Disciples 2
-
Counter Strike *HUNTER* Ако има желаещи може да се разбереме за едно 5 vs 5 ;)
-
1. Medieval Total War
2. Freelancer
3. Disciples 2
Freelancer ех как я забравих тази .... много добра игра!
-
Prince Of Persia 1,2,3 най-добрите и Devil May Cry тези са ми любимите игри :)
-
KOTOR I, II, The Witcher, Dragon's Age... Общо взето всички рпг-та, които не са hack&slash, а има голяма доза разгори с NPC-та, интересна история и различни възможности за развитие на сюжетната линия в зависимост от направените избори.
-
KOTOR I, II, The Witcher, Dragon's Age... Общо взето всички рпг-та, които не са hack&slash, а има голяма доза разгори с NPC-та, интересна история и различни възможности за развитие на сюжетната линия в зависимост от направените избори.
+++
-
ех... мога цял ден да изброявам и пак няма да стигне.
понеже са ужасно много, ще се опитам да изброя най-любимите си по жанр -> период на игра. със сигурност няма да се сетя за повечче от 60% от тях, но какво да се прави :)
rpg: legend of zelda, fallout 1/2, baldur's gate 1/2/всички експанжъни, planescape torment, icewind dale 1/2, kotor 1/2, fallout 3, mass effect 1/2, the witcher, dragonage (мислих да сложа и neverwitner, ама честно казано ми е скучна, нз що)
h'n's: diablo 1/2, dungeon siege, sacred 1
tbs: lord of the realm, homm 2/3/всички експанжъни, total war серията без последната
4х: master of orion 1/2, civilization 2/3
rts: dune 2, warcraft 2, age of empires 1, starcraft orig/bw, anno втората и третата, warcreaft 3/enfo/dota. никога не съм бил фен на c&c, всички ми се чудят.
sim: transport tycoon, sim city 1/2, caesar 2/3
sim: x-wing/tie fighter/x-wing vs. tie fighter/x-wing alliance, starlancer/freelancer
quest: loom, monkey island series, goblins 2, sam&max hit the road, day of the tentacle, lost vikings, leisure suit larry series, companions of xanth, myst/riven, grim fandango и т.н. и т.н. брей, не очаквах толкова дълъг списък тук. едно време на 486-цата и после на пентиума ехее...
platform: golden axe, cadillacs and dinosaurs, gods, prince of persia, earthworm jim
fps single: forsaken, half life, jedi knight series, moh 1/2, cod 1/2
fps multi: doom 2, duke nukem, quake 2, sin, unreal tournament, delta force, avp, battlefield 1/2/2142, cod 4/mf
уф и стига толкоз за един пост, знам аз, че изпускам десетки...
-
Lineage 2. Една невероятна игра за мен :)
-
CS pes2010 carom 3D
-
The Witcher, Warcraft 3, Rise of Nations, ей сега ще почвам новия принц от Персия
-
Counter Strike 1.6 и всички NFS-та (от Underground на горе)
-
Cs 1.6, nfs, flatout, generals, ...
който иска 1в1 на цс, класик, най-вече д2, да пише.
Crash~!`, Evl*Crash~! - тЪй се пиша :)
-
аз бях много зарибен по DOTA преди ама сега цъкам игрички от рода на call of duty и serious sam :D (май че се казваха шутър или нещо такова)
-
Във времеви ред от най-скоро играни към стари
Lords of the Rings, Dragon Age, shaiya, NeverWinterNight, Oblivion, Ether Lords, Gods Lands of infinity, The Elder Srolls 1, Arkania 1
-
1.Diablo
2.WoW
3.Cs 1.6 (Със сигурност ше праснеме едно 1в1 с аНоНuMeH, само че после, защото сега е компа е на ремонт) и се мъча с АйФона.
4.FUEL
5.Fallout 3
6.NFS Shift
-
така.... ( мястото няма да стигне :D ) пиша само игрите,за които се сещам в момента
Всичките съм ги играла някога, и продължавам да си ги пускам все още :)
-> аз си падам по Олд Скуул :)
1.Quest for Glory 1-5 ( Hero's Quest ) 11.Mortal Kombat 1 - 3
2. Leisure Suit Larry 7 - Love for Sail (LSL 8 е също голяма изродщина :D) 12.Silver/Nox
3.Dune &Dune 2 13.GTA Vice City
4.Master of Magic/Civilisation 14.Transport Tycoon
5.HMM -всички без 4...вместо Heroes 4 слагам Disciples 2 15.Wolfenstein 3D/Quake 2/Half Life
6.UFO - Ennemy Unknown 16.Fallout 2
7.Hellfire ( Diablo 1 - 2 + LoT ) 17.Conquest of the Longbow
8.Starcraft/Broodwar 18.Syberia
9.Alley Cat - класика :) 19.Simcity 2000
10.Gods/Golden Axe/Xenon 2 Megablast 20.Warcraft 1 - 2
-
така.... ( мястото няма да стигне :D ) пиша само игрите,за които се сещам в момента
Всичките съм ги играла някога, и продължавам да си ги пускам все още :)
-> аз си падам по Олд Скуул :)
1.Quest for Glory 1-5 ( Hero's Quest ) 11.Mortal Kombat 1 - 3
2. Leisure Suit Larry 7 - Love for Sail (LSL 8 е също голяма изродщина :D) 12.Silver/Nox
3.Dune &Dune 2 13.GTA Vice City
4.Master of Magic/Civilisation 14.Transport Tycoon
5.HMM -всички без 4...вместо Heroes 4 слагам Disciples 2 15.Wolfenstein 3D/Quake 2/Half Life
6.UFO - Ennemy Unknown 16.Fallout 2
7.Hellfire ( Diablo 1 - 2 + LoT ) 17.Conquest of the Longbow
8.Starcraft/Broodwar 18.Syberia
9.Alley Cat - класика :) 19.Simcity 2000
10.Gods/Golden Axe/Xenon 2 Megablast 20.Warcraft 1 - 2
но коммент хахахаха какво да кажа :d:D:D
-
God of War 3!!!
-
Който беше казал че харесва рпг със история - Fable ;)
Любими стратегии : Knight of honor, Rising kingdoms, Kartagen (GBR), Tzar (velika igra) WC3 (DotA)
Останалите ми любими са : cs, DMMM (dark messigh of might and magic) ... има и още много, но не се сещам в момента :D
-
Който беше казал че харесва рпг със история - Fable ;)
Любими стратегии : Knight of honor, Rising kingdoms, Kartagen (GBR), Tzar (velika igra) WC3 (DotA)
Останалите ми любими са : cs, DMMM (dark messigh of might and magic) ... има и още много, но не се сещам в момента :D
тая цар в старото даскало колко сме я цъкали(имахме комп в класната стая) още я имам на компа.добра е ;)
-
1.Добрия стар Хироус - едва ли някога ще ми омръзне да го играя.
2.Дисципълс 2 - 3 ката не ми харесва особенно.
3.Старкрафт- Брууд Уар
4.Уаркрафт 3 и Дота
-
Здравейте аз да се възползвам тук от геймърският ви опит да ми кажете някоя игричка подобна на S.T.A.L.K.E.R Или Fallout поредицата .... че аз само тия си играя и много ми харесват та ако някой знае нещо подобно да каже .
П.П. Не търся нещо което да е най новият писък в игровата индустрия щом си цъкам Fallout 1 не ми е проблем и по старички да са :)
-
Здравейте аз да се възползвам тук от геймърският ви опит да ми кажете някоя игричка подобна на S.T.A.L.K.E.R Или Fallout поредицата .... че аз само тия си играя и много ми харесват та ако някой знае нещо подобно да каже .
П.П. Не търся нещо което да е най новият писък в игровата индустрия щом си цъкам Fallout 1 не ми е проблем и по старички да са :)
Shivers, игрички от сорта на Сталкър и фаллоут има много, пробвай нещо по различно, например Sniper Ghost Warrior, Bioshoc (това е доста ужасна игра, кървища, но има интересна история, ако разбираш английския ще ти е по-интересна историята).
-
NEED FOR SPEED 300km/h + малеее ква мания е тая игра ;хх всичките сериийки :)))
-
1. League of Legends
2. Minecraft
3. Heroes 3
4. DOTA
5. World of Tanks
-
1.Age of Mythology
2.Emperor-Rise of the Middle Kingdom
3.Caesar III
4.Return to Castle Wolfenstein
5.Anno 1701
6.Patrician III
7.Stronghold Crusader
8.Call Of Duty - all
9.Civilizacion III
10.Rise of Nations
11.No One Lives Forever 1 & 2
12.Medal of Honor - all
-
1.Football Manager
2.Dead Space-all
3.Heroes III and V
4.Black Mirror-all
5.Flat Out 2
6.Sherlock Holmes: Secret of the Silver Earring(най-вече)
7.NFS Carbon
8.Return to Castle Wolfenstein
9.Wolfenstein
10.Dungeon Siege 2
11.Disciples 2
12.Fable
13.Syberia
Може да съм пропуснал някоя,но и тези са достатъчни.... :D