Author Topic: Spezialisierung ab LVL15?Wie und Wo?  (Read 2098 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Maximus75

  • Tier 1
  • *
  • Posts: 9
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Spezialisierung ab LVL15?Wie und Wo?
« on: August 21, 2009, 11:33:39 PM »
Moin Freunde!habe mal wieder eine Frage!

im Thema "Game Mechanics" steht ja folgendes:

Hero Specialization

-   Upon reaching level 15, the hero is eligible for choosing specialization, thus, improving his skills in certain area. Each Hero can choose one of 2 paths to specialize.
-   The warrior can choose between Guardian and Fury Warrior. The Guardian receives bonuses and skills in increasing his defense abilities. The Fury Warrior receives bonuses and skills, which increase his offensive abilities.
-   The Ranger can choose between Shadow Hunter and Ghost Stalker. The Shadow Hunter perfects his bow and crossbow mastery. The Ghost Stalker emphasizes on improving the use of daggers, javelins and shields.
-   The Mystic can choose either the path of Light or the Dark. The Light Mystic learns powerful blessings, with which he grants great bonuses to his allies during battle. The Dark Mystic chants powerful curses upon his enemies.


meine Frage:

Wo wechsel ich denn in diese Spezialisierung?muss ich dazu in die Imperiale Stadt? ???

Danke für etwaige antworten!

Gruss Maximus

Sheremetev

  • Guest
Re: Spezialisierung ab LVL15?Wie und Wo?
« Reply #1 on: August 22, 2009, 09:28:37 PM »
Nachdem du "level 15" wirdst, kannst du das Menu "Fertigkeiten" besuchen, um eine Spezialisierung zu wählen. Es ist nicht notwendig in die Imperiale Stadt zu gehen.