Author Topic: bzdury z pod czaszki  (Read 17332 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline wonover

  • Tier 1
  • *
  • Posts: 12
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Re: bzdury z pod czaszki
« Reply #30 on: February 07, 2010, 03:04:20 PM »
wlasnie chodzcie do nas czyli do none - integracja i sila i przygotowanie na przejmowanie prowincji ;)

Zapraszamy - Whisper i Ja

Offline Wieczoor

  • Tier 2
  • **
  • Posts: 85
  • Karma: +8/-1
    • View Profile
Re: bzdury z pod czaszki
« Reply #31 on: February 07, 2010, 03:45:23 PM »
wszystko pięknie koledzy, ja też jestem za tym, by Polskie gildie rozwijały się, ale jest jeden myk.
gildie są mimo zainwestowanych diamentów pełne, i co? pozwalniamy najmniejszych? dorzucimy 500 diamentów na rozbudowę gildii Wazerego??
mój pomysł jest taki, jako, że aby mieć zamek w prowincji o danym tierze, trzeba go zdobyć bohaterami o danym tierze lub mniejszym, jeśli chcecie łączyć gildie, to tylko gdy w jednej znajdą sie gracze tier5, w drugiej tier4, w trzeciej tier3, wtedy byłyby to najsilniejsze gildie w każdym tierze i jednocześnie byłoby wsparcie surowcowe i przedmiotami.
choć i tak pewnie nie będziemy mieli tylu diamentów na łączenie gildii.
pozdrawiam

Offline MartiMed

  • Tier 2
  • **
  • Posts: 92
  • Karma: +4/-3
    • View Profile
    • MartiMed.net
Re: bzdury z pod czaszki
« Reply #32 on: February 07, 2010, 04:31:48 PM »
A wiesz, że mi to też przyszło do głowy. Tzn. łączenie się tierami. Trzeba będzie się porozumieć ale to wymaga szerszych konsultacji.
Moja radosna twórczość, czyli: Gry dla przedszkolaków i Rehabilitacja dzieci

Offline wonover

  • Tier 1
  • *
  • Posts: 12
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Re: bzdury z pod czaszki
« Reply #33 on: February 08, 2010, 08:49:39 PM »
pomysl moze i dobry ale otacje beda za duze i nikt tak naprawde na tym nie zyska - bo nie bedzie mocnej polskiej gildii tylko mocne polskie tiery ;)

Offline wazery

  • Tier 3
  • ***
  • Posts: 237
  • Karma: +46/-4
  • Pomogłem daj plusika ;)
    • View Profile
Re: bzdury z pod czaszki
« Reply #34 on: February 09, 2010, 06:30:15 PM »
Heh patrząc na obecny podział gildii można się skupić zawodami - w celu wydania kasy tylko na konkretne warsztaty, można skupić samych wojowników itp. Jednak wielkie połączenie może trochę zabić pewne aspekty indywidualne ja postaram się poszerzyć gildię :) ale to moze potrwać zobaczymy jak to wyjdzie.

Offline whisper

  • Tier 2
  • **
  • Posts: 52
  • Karma: +11/-1
    • View Profile
Re: bzdury z pod czaszki
« Reply #35 on: February 09, 2010, 08:43:46 PM »
zobaczymy jak to wyjdzie, narazie nie ma co gdybac, a miejsca u nas nadal sa wiec chcetnych zapraszam do pisania maili do masakra lub wonover

Offline wazery

  • Tier 3
  • ***
  • Posts: 237
  • Karma: +46/-4
  • Pomogłem daj plusika ;)
    • View Profile
Re: bzdury z pod czaszki
« Reply #36 on: February 09, 2010, 09:35:28 PM »
A my poszukujemy cieśli najlepiej na 4 i wyższym tierze Będzie miał u nas gorące przyjęcie i ręce pełne roboty :)

Offline whisper

  • Tier 2
  • **
  • Posts: 52
  • Karma: +11/-1
    • View Profile
Re: bzdury z pod czaszki
« Reply #37 on: February 09, 2010, 10:32:02 PM »
hahaha, tos zachecil do przyjscia :)


p.s na forum tylko0 kilka osob wymienia poglady...

Offline wonover

  • Tier 1
  • *
  • Posts: 12
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Re: bzdury z pod czaszki
« Reply #38 on: February 23, 2010, 05:55:48 PM »
heh no i wlasnie mielismy sie laczyc a tu juz jakies podzialy itd ;)

laczmy sie w jedna gildie i po ptokach - co to za gdybanie dotyczace w jaki sposob - polacy do polakow i po problemie ;)


pozdro
wonover

Offline wazery

  • Tier 3
  • ***
  • Posts: 237
  • Karma: +46/-4
  • Pomogłem daj plusika ;)
    • View Profile
Re: bzdury z pod czaszki
« Reply #39 on: February 23, 2010, 08:13:03 PM »
A wiesz ile kosztuje w diamentach rozbudowa gildii powyżej 25 członków? Pewnie nie wiesz skoro twierdzisz ze to takie proste.

Offline Hawwestin

  • Brak
  • Tier 3
  • ***
  • Posts: 100
  • Karma: +7/-7
  • Black-Bird
    • View Profile
Re: bzdury z pod czaszki
« Reply #40 on: March 03, 2010, 08:07:22 AM »
Cena Poziom 6: 125617 złotka  535  diamętów ;)

Offline Hawwestin

  • Brak
  • Tier 3
  • ***
  • Posts: 100
  • Karma: +7/-7
  • Black-Bird
    • View Profile
Re: bzdury z pod czaszki
« Reply #41 on: March 03, 2010, 11:27:12 PM »
Skopaliśmy bulgarów do jajca na 2 gole :D *YAHOO*

Offline wazery

  • Tier 3
  • ***
  • Posts: 237
  • Karma: +46/-4
  • Pomogłem daj plusika ;)
    • View Profile
Re: bzdury z pod czaszki
« Reply #42 on: March 05, 2010, 08:41:55 PM »
Quote
Członkostwo w gildii

Już liczba członkostw w gildii jest nieograniczona.
kurde że też ja to ominąłem a od paru dni nie ma ograniczenia chyba na ilosć członków w gildii totez trzeba sprawdzić może ktoś chce dołączyć do nas?

Offline ulvhedin

  • Global Moderator
  • *
  • Posts: 277
  • Karma: +44/-3
    • View Profile
Re: bzdury z pod czaszki
« Reply #43 on: March 05, 2010, 09:22:18 PM »
Hm ja też tak myślałem ale z tego co widzę to ilość zmian jest nieograniczona

Offline lolnik1

  • Tier 1
  • *
  • Posts: 7
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Re: bzdury z pod czaszki
« Reply #44 on: March 07, 2010, 11:56:24 PM »
Bzdury gadacie, ze gra nudna, najfajniejsza z przeglądarkowych, popatrzcie sobie na inne przeglądarkowe gry, które wogule się nie rozwijają, np. gladiatus. Imperial hero, na razie to najlepsza gra przeglądarkowa :).